Jarosławiec/ sławieński/ zachodniopomorskie
Ogłoszenie dodane: 2 godziny temu
ASYSTENT ZARZĄDU/SPECJALISTA DS. FINANSOWO-ADMINISTRACYJNYCH
Miejsce pracy: Uzdrowiskowa 15/7, 76-107 Jarosławiec, powiat: sławieński, woj: zachodniopomorskie
Nr oferty: StPr/24/0942
OBOWIĄZKI:
nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości
organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy,
nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy,
kompleksowe wsparcie w obszarze biznesowym i w organizacji codziennej pracy Zarządu,
przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji z zakresu prowadzonej działalności,
organizowanie spotkań i prowadzenie terminarza Członków Zarządu, umawianie i koordynowanie spotkań według skali priorytetów,
dbanie o skrzynkę pocztową (zarządzanie mailami oraz raportowanie np. raz dziennie o najważniejszych wiadomościach),
zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań,
i inne.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
- [Inne] : Wymagania i umiejętności:
minimum 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku samodzielnego księgowego lub w firmie audytorskiej ,
status absolwenta kierunków studiów ekonomicznych, finansowych i pokrewnych
bardzo dobra znajomość prawa podatkowego, polskiej ustawy o rachunkowości, międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej
mile widziane są dodatkowe kwalifikacje zawodowe
i inne.
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Jarosławiec
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto: od 8 000 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Pracodawca:
PANORAMA MORSKA HARATYK LESZEK
Adres:
Uzdrowiskowa 15/7, 76-107 Jarosławiec, powiat: sławieński, woj: zachodniopomorskie
Dane kontaktowe:
Artur Jastrzębski-Haratyk
e-mail: praca@panorama-morska.pl
tel: 506477562
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Sławnie