Warszawa/ mazowieckie
Ogłoszenie dodane: 19.09.2024
Saab 9-3 coupé YS3DD35J8W2063605 1998 czarny (kolor producenta body 170 trim K01) I-rej. 10.06.1998 r. 287'500 km – bezwypadkowy WI 062NE – Warszawa tel. +731264916
silnik B204l 2.0i 16V 1985 cm3 R4 130KM/97kW Vmax 200 km/h, bak 68 l, 6÷14 l/100 km;
manual, welur, radio-CD Saab SID1, elektryczny szyberdach, elektryczne szyby i lusterka, skórzana kierownica, wspomaganie kierownicy, poduszki powietrzne SRS kierowcy i pasażera, wycieraczki reflektorów, sportowe zawieszenie, ABS, kontrola trakcji ESP, centralny zamek, 1 klucz bez pilota;
ubezpieczenie OC do 09.12.2024 r., badanie techniczne do 10.10.2025 r.; w 2023 r. wymiana czujnika położenia wału korbowego, wentylatora chłodnicy, uszczelki silnika i pokręteł panelu nawiewu;
felgi podstawowe: 6x15; opcjonalne: 6,5x15, 6,5x16
opony podstawowe: 195/60 R15 V (615mm); opcjonalne: 205/50 R16 W (611.4mm), ew. 195/55 R16 (620,9mm)
ogumienie:
przód lewy: Michelin Energy Saver 195/55 R16 87T DOT 0914 (zużycie 100%);
przód prawy: Michelin Energy Saver 195/55 R16 87T DOT 0914 (zużycie 100%);
tył lewy: Pirelli Sottozero Winter 195/55 R16 87H DOT 2211 (zużycie 100%);
tył prawy: Pirelli Sottozero Winter 195/55 R16 87H DOT 3814 (zużycie 100%);
stan techniczny: dobry – silnik, skrzynia biegów, zawieszenie, nadwozie i podwozie w dobrym stanie, wszystkie podzespoły pracują jak należy, nie zgłaszają problemów ani błędów – brak wycieków płynów; akumulator: EuroStart 12V 62Ah 620A;
minusy: otarcie lakieru na przednim zderzaku, dwa drobne wgniecenia na masce, drobne naprawy lakiernicze, dwie małe rysy prawy tył (widoczne na zdjęciach), dwie drobne naprawy welurowej tapicerki, do wymiany oleje, płyny i ogumienie, ew. prewencyjna konserwacja podwozia wedle preferencji Kupującego, panel nawiewu działa, lecz wymaga ostrożności i uwagi;
plusy: unikalny 9-3 coupé z działającym szyberdachem, stan wizualny bardzo dobry, zero rdzy, podwozie w idealnym stanie, wnętrze zadbane jak na 25 lat; prosty klasyk w fabrycznym oryginale, nie skażony tuningami, ani instalacją LPG, w którym nie ma co się psuć, jeździ perfekcyjnie, precyzyjnie, wygodnie i przejeździ kolejne 25 lat przy minimalnej dbałości i stosunkowo niskich kosztach eksploatacji, solidna szwedzka produkcja za niewielką cenę i nie wymaga co krok ściągania lawety, jak dzisiejsze auta – nie do porównania z niemieckimi, które jeżdżą jak furmanki i w eksploatacji kosztują 10-razy więcej – dla pasjonatów marki lub zwolenników prostych, niezawodnych samochodów, może kwalifikować się na stan kolekcjonerski;
do obejrzenia ul. Hoża 19 w Wwie (podwórze) o każdej porze bez specjalnego umawiania;
kontakt: tel. *siedem*trzy*jeden*dwa*sześć*cztery*dziewięć*jeden*sześć*
cena 13’500 zł. do negocjacji
idealny na pierwszy samochód dla początkującego kierowcy – jeden z ostatnich, jeszcze prawdziwych samochodów z końca XX w., mechaniczny, bardzo precyzyjny i posłuszny kierowcy, doskonały do nauki bezpiecznej jazdy – nie zakłamany obecnymi komputerami, które wyprawiają co chcą wbrew woli kierowcy, odbierając nam kontrolę nad pojazdem i całą radość z jazdy prawdziwym samochodem, jak i całą frajdę z takiej jazdy.