Warszawa, Ursynów
Ogłoszenie dodane: 9 godzin temu
KONKURS OFERT
Syndyk masy upadłości w postępowaniu upadłościowym prowadzonym wobec ZAZ spółka z ograniczona odpowiedzialnością w upadłości z siedzibą w Warszawie (sygn. akt: WA1M/GUp/57/2024) ogłasza konkurs ofert na sprzedaż:
a. Minikoparki gąsienicowej Kubota KX018-4, ujętej w spisie inwentarza złożonym do akt postępowania upadłościowego pod pozycją nr 1.4 (dalej także jako: przedmiot konkursu).
Cena wywoławcza Przedmiotu konkursu ofert wynosi Minikoparki gąsienicowej Kubota KX018-4 67 536,59 zł (sześćdziesiąt siedem tysięcy pięćset trzydzieści sześć złotych 59/100) netto (bez podatku VAT).
Oferty pisemne należy składać do dnia 27 grudnia 2024 r. na adres: Lucrum Kancelaria Restrukturyzacyjna Robert Lasak, Biuro Obsługi Korespondencji, Al. Beliny Prażmowskiego 14, 31-514 Kraków.
Każda oferta musi zawierać wszystkie elementy, które zawarte zostały w Regulaminie sprzedaży (regulamin zamieszony poniżej) i powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie, którą należy umieścić w drugiej, większej kopercie. Każda z tych kopert powinna być zaadresowana pod wskazany adres wraz z podaniem sygnatury akt: WA1M/GUp/57/2024 oraz dopiskiem: „NIE OTWIERAĆ – OFERTA W KONKURSIE OFERT w postępowaniu upadłościowym ZAZ sp. z o. o. w upadłości - MINIKOPARKA”. Decydująca jest data wpływu oferty do kancelarii syndyka. Oferta, która wpłynęła do kancelarii syndyka po terminie nie będzie rozpatrywana.
Warunkiem uczestnictwa w konkursie ofert jest wpłata wadium w wysokości 6 753,66 zł (słownie: sześć tysięcy siedemset pięćdziesiąt trzy złote 66/100). Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy masy upadłości ZAZ sp. z o. o. w upadłości prowadzony w banku ING Banku Śląskim S.A. o numerze: 55 1050 1012 1000 0090 8239 964, najpóźniej do dnia 27 grudnia 2024 r., przy czym liczy się faktyczny termin uznania kwoty ww. wadium na ww. rachunku bankowym.
Otwarcie i rozpoznanie ofert nastąpi po upływie terminu do składania ofert.
Opis i oszacowanie sporządzone przez biegłego rzeczoznawcę Tomasza Frączka z dnia 25 września 2024 roku udostępnione jest do wglądu w aktach sprawy prowadzonych w systemie teleinformatycznym – Krajowy Rejestr Zadłużonych pod sygn. akt: WA1M/GUp/57/2024 oraz może być udostępniane w formie elektronicznej na prośbę osób zainteresowanych. Informacje o przedmiotowym konkursie ofert można uzyskać również pod numerem telefonu: 22 506 57 67 lub drogą mailową pod adresem: biuro@restrukturyzacja-lucrum.pl
Regulamin konkursu ofert:
1. Oferta powinna zawierać oznaczenie oferenta (imię i nazwisko lub nazwę, adres, telefon kontaktowy, adres e-mail), wskazanie przedmiotu, którego oferta dotyczy oraz oferowaną cenę i podpis osoby fizycznej będącej oferentem lub podpisy osób upoważnionych do reprezentacji oferenta nie będącego osobą fizyczną na ofercie,
2. Oferowana cena nabycia netto za składnik majątkowy będący przedmiotem niniejszego konkursu ofert winna być wyrażona kwotowo i słownie oraz nie może być niższa niż cena wywoławcza, przy czym w przypadku rozbieżności cen, decyduje cena wyrażona słownie,
3. Ofertę należy składać w formie pisemnej na adres wskazany w ogłoszeniu oraz w terminie wskazanym w ogłoszeniu.
4. Oferta powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie, którą należy umieścić w drugiej, większej kopercie. Każda z tych kopert powinna być zaadresowana pod wskazany adres wraz z podaniem sygnatury akt: WA1M/GUp/57/2024 oraz dopiskiem: „NIE OTWIERAĆ – OFERTA W KONKURSIE OFERT w postępowaniu upadłościowym ZAZ sp. z o. o. w upadłości - MINIKOPARKA”. Decydująca jest data wpływu oferty do kancelarii syndyka. Oferta, która wpłynęła do kancelarii syndyka po terminie nie będzie rozpatrywana.
5. Składając ofertę Oferent powinien wpłacić wadium w wysokości 6 753,66 złotych na rachunek masy upadłości w ING Banku Śląskim S.A. o numerze: 55 1050 1012 1000 0090 8239 964, w terminie wskazanym w ogłoszeniu, przy czym liczy się faktyczny termin uznania środków na rachunku masy upadłości,
6. W przypadku wpłynięcia więcej niż jednej oferty, przeprowadzona zostanie licytacja w formie telekonferencyjnej, o której zainteresowani zostaną poinformowani w formie e-mailowej na adres wskazany w ofercie,
7. Syndyk dokona wyboru oferty przy zastosowaniu kryterium ceny,
8. Umowa sprzedaży zostanie zawarta w terminie wskazanym przez syndyka, nie wcześniej niż po upływie 21 dni od ukazania ogłoszenia oraz nie dłuższym niż 30 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu,
9. Wadium, o którym mowa w punkcie 5 zostanie zaliczone na poczet ceny sprzedaży,
10. W przypadku nieprzystąpienia Oferenta do umowy sprzedaży w wyznaczonym terminie, wadium ulega przepadkowi na rzecz masy upadłości,
11. Wadia wpłacone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane zostaną zwrócone w terminie 7 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu, na rachunek bankowy, z którego wadium zostało wpłacone,
12. Wszelkie koszty, podatki i opłaty związane z zawarciem umowy ponosi w całości Nabywca,
13. Nabywca zobowiązany jest do wpłaty pełnej ceny nabycia przed zawarciem umowy,
14. Syndyk zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia konkursu bez podania przyczyny na każdym etapie, nawet po dokonaniu wyboru oferty,
15. Stosownie do art. 313 ust. 1 ustawy – Prawo upadłościowe sprzedaż dokonana w postępowaniu upadłościowym ma skutki sprzedaży egzekucyjnej,
16. Kupującemu nie przysługuje prawo rękojmi.