Miejsce pracy: Mieszka I 7/pokój2.010, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Nr oferty: StPr/24/0689
OBOWIĄZKI:
1. Przygotowywyanie dla NFZ raportów statystycznych z wykonanych świadczeń zdrowotnych, nadzór nad aktualizacją form rozliczenia, identyfikacja płatników.
2. Przygotowywanie dokumentacji do postępowania konkursowego prowadzonego przez NFZ lub innych płatników.
3. Prowadzenie sprawozdawczości z wykonanych usług medycznych.
4. Archiwizacja i zarządzanie dokumentacją medyczną, kontrola prawidłowości prowadzonej dokumentacji medycznej.
Wymagania inne:
- Doświadczenie zawodowe: Mile widziane doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej.
Umiejętności/ uprawnienia: Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, biegła obsługa urządzeń biurowych, odpowiedzialność, dokładność, umiejętność planowania i organizacji pracy.
Praca w godzinach 7.30-15.05
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Świnoujście
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto: od 5 582 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Pracodawca:
Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o.
Adres:
Mieszka I 7/pokój2.010, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Dane kontaktowe:
Anna Marciniak
tel: 91 32 67 353, 506 547 705
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon