Specjalista HR Contact Center

Poznań, Jeżyce

Ogłoszenie dodane: 29.07.2024

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat
Specjalne wymagania:
Orzeczenie o niepełnosprawności

W związku z rozwojem naszej firmy i stałym działaniem na rzecz aktywizacji osób z orzeczoną niepełnosprawnością poszukujemy osoby na stanowisko:



Specjalista HR Contact Center praca zdalna




Miejsce pracy: Poznań


Opis stanowiska:

Jako Specjalista HR Contact Center będziesz pracował/a zdalnie. Będziesz pełnił/a rolę pierwszej linii wsparcia dla nowo zatrudnionych pracowników, oraz ich menedżerów. Twoje główne zadania będą obejmować zapewnienie doskonałej obsługi klienta wewnętrznego poprzez interakcje osobiste, telefoniczne i cyfrowe.


Ogłoszenie jest skierowane do osób z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności.


Oferujemy:

atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych,
stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie, będącej liderem w swojej branży,
możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach,
pracę w przyjaznym i wspierającym zespole.


Oczekujemy:

jeżeli nie masz doświadczenia, stawiamy na Twój entuzjazm, skrupulatność i zapał do pracy!
doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
znajomość narzędzi i systemów wykorzystywanych w HR,
umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów i zapytań,
dokładność i dbałość o szczegóły,
umiejętność pracy zespołowej.



Kluczowe obowiązki:

odbieranie, odpowiadanie i rozwiązywanie zapytań i próśb otrzymanych na pierwszej linii kontaktu z pracownikami za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji,
zapewnienie operacyjnego wsparcia personalnego w całym cyklu życia pracownika,
zapewnienie wsparcia technicznego kandydatom i pracownikom w zakresie wszystkich aplikacji wykorzystywanych w dziale HR,
obsługa aktualizacji treści w systemach HR i innych dedykowanych kanałach komunikacji z pracownikami, zgodnie ze zmianami w procesach i procedurach zatrudnienia,
wykonywanie dodatkowych zadań zleconych przez przełożonego, w tym utrzymywanie i aktualizacja procedur, oraz innej dokumentacji w zakresie odpowiedzialności zespołu HR Contact Center.


Jeśli jesteś osobą, która ceni sobie kontakt z ludźmi, wysoką jakość obsługi klienta wewnętrznego, dokładność oraz ciągłe doskonalenie procesów, zapraszamy do aplikowania na stanowisko Specjalisty HR Contact Center.



Kontakt telefoniczny 666 526 920 lub 666 526 928, e-mail: hr@ipracujzdalnie.pl

Sylwia

Sylwia

Sylwia