Miejsce pracy: Sienkiewicza 42, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Nr oferty: StPr/24/1445
OBOWIĄZKI:
1. Przygotowywanie ofert przetargowych w zakresie dotyczącym szeroko pojętego sprzętu IT.
2. Przygotowywanie ofert dla klientów indywidualnych i korporacyjnych w zakresie jak wyżej.
3. Nawiązywanie i budowanie relacji z klientami poprzez kontakt bezpośredni i telefoniczny.
4. Bieżąca obsługa klientów.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
- Uprawnienia: prawo jazdy kat. B
Wymagania inne:
- Chęć nauki, szkolenia oraz zdobywania nowej wiedzy z zakresu IT, wykształcenie minimum średnie techniczne, preferowane wyższe związane z informatyką.
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Mielec
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto: od 8 000 PLN