SPECJALISTA DS. OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW

Krotoszyn/ krotoszyński/ wielkopolskie

Ogłoszenie dodane: 05.09.2024

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat

SPECJALISTA DS. OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW

Miejsce pracy: Słoneczna 35, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Nr oferty: StPr/24/0851

OBOWIĄZKI:
WYMAGANIA: wykształcenie: minimum średnie specjalistyczne, staż pracy nie krótszy niż 3 lata, posiadanie wymaganych uprawnień, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, sumienność i zaangażowanie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Pracodawca oczekuje: doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kategorii B, dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie, niekaralność.
Mile widziane: wykształcenie wyższe.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków w zakresie technologii i sprzętu, a także zapewnienie ciągłości procesu oczyszczania ścieków,
- Nadzór nad pracą urządzeń i instalacji oczyszczalni ścieków,
- Wykonywanie regularnych przeglądów technicznych oraz bieżących napraw urządzeń i instalacji,
- Zgłaszanie usterek i koordynacja prac serwisowych,
- Dbałość o prawidłowe funkcjonowanie systemów automatyki i sterowania,
- Analiza efektywności procesów technologicznych i wprowadzanie udoskonaleń,
- Współpraca z innymi działami w celu poprawy jakości ścieków oczyszczonych
i minimalizacji kosztów eksploatacyjnych,
- Opracowywanie i wdrażanie nowych technologii oczyszczania,
- Nadzór nad procesem gospodarki osadami ściekowymi oraz innymi produktami ubocznymi oczyszczalni,
dalszy ciąg zakresu obowiązków oraz treść całego ogłoszenia o naborze na stronie: pgkimkrotoszyn.pl


WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
- Wykształcenie: średnie zawodowe
- Wykształcenie: średnie branżowe
- Uprawnienia: zaangażowanie
- Uprawnienia: dobra organizacja
- Uprawnienia: sumienność
- Uprawnienia: dyspozycyjność
- Uprawnienia: dokładność

Wymagania pożądane:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Wymagania inne:
- staż pracy nie krótszy niż 3 lata, posiadanie wymaganych uprawnień, rzetelność, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Pracodawca oczekuje: doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kategorii B, dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie, niekaralność



WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Krotoszyn
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Pracodawca:
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres:
Rawicka 41, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie

Dane kontaktowe:
Marzena Płonka
e-mail: kadry@pgkimkrotoszyn.pl

Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - CV i podanie złożyć w siedzibie firmy

Wymagane dokumenty:
CV i podanie złożyć w siedzibie firmy (ul. Rawicka 41) lub wysłać e-mailem


Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie