Wymagania inne:
- Opis stanowiska pracy; Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
telefoniczną obsługę klientów firmy, sprzedaż usługi przedłużonej ochrony serwisowej dla sprzętu Electro/RTV/AGD, obsługę systemu CRM
współudział w budowaniu profesjonalnego wizerunku marki, realizacja założonych planów sprzedażowych zgodnie z polityką handlową firmy
bieżąca analiza sprzedaży i przygotowywanie ofert handlowych.
Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie w firmie cieszącej się dużą rozpoznawalnością i ogromnym zaufaniem klientów
wsparcie z zakresu rozwoju sieci sprzedaży, pracę w strukturach sieci sprzedaży, która nieustannie się rozwija, dobrą atmosferę i pozytywną kulturę pracy, atrakcyjny system wynagrodzeń, rozwój zawodowy poprzez pakiet profesjonalnych szkoleń
Wymagania; mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta / partnera handlowego lub doświadczenie w tele-sprzedaży
umiejętność samodzielnego prowadzenia rozmów i negocjacji handlowych , wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, dobra dykcja
umiejętność nawiązywania i budowania długotrwałych relacji z klientem na różnych szczeblach w organizacji,
samodzielność w działaniu i chęć podejmowania inicjatywy, dobra organizacja pracy
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Kielce
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Pracodawca:
SQTR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres:
IX Wieków Kielc 6/12, 25-516 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Dane kontaktowe:
e-mail: rekrutacja@sqtr.pl
tel: 533534555
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Wskazany kontakt telefoniczny 533534555 lub
e-mail: rekrutacja@sqtr.pl