SEKRETARKA/PRACOWNIK ADMINISTRACJI BIUROWEJ

Niebylec/ strzyżowski/ podkarpackie

Ogłoszenie dodane: 15 godzin temu

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat

SEKRETARKA/PRACOWNIK ADMINISTRACJI BIUROWEJ

Miejsce pracy: 38-114 Niebylec 207a, powiat: strzyżowski, woj: podkarpackie
Nr oferty: StPr/24/0906

OBOWIĄZKI:
Prowadzenie ewidencji korespondencji kontraktowej, wysyłka i przyjmowanie pism, zarządzanie kasą Biura Inżyniera Kontraktu, dbanie o zaopatrzenie biura w artykuły biurowe, sanitarne i spożywcze (woda dla pracowników, art. spożywcze na Rady Budowy), dbanie o estetyczny wygląd biura, współpraca z Inż. Kontraktu i Biurem Zarządu.

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wykształcenie: średnie zawodowe
- Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B

Wymagania inne:
- Doświadczenie mile widziane, wymagana znajomość obsługi komputera (Pakiet Office).
Zatrudnienie na 3 miesiące (okres próbny), potem na czas niekoreśłony.

WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Niebylec
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Pracodawca:
INKO CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres:
JÓZEFA MARCIKA 25D/2, 30-443 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Dane kontaktowe:
e-mail: biuro@inkoconsulting.pl

Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: e-mail

Wymagane dokumenty:
CV należy wysłać drogą mailową na wskazany adres mailowy, koniecznie z dopiskiem w temacie: "JAWORNIK - SEKRETARIAT"


Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Strzyżowie