Biecz/ gorlicki/ małopolskie
Ogłoszenie dodane: 20 godzin temu
SEKRETARKA (OFERTA PRACY PO STAŻU)
Miejsce pracy: Biecz, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Nr oferty: StPr/25/0003
OBOWIĄZKI:
Obsługa sekretariatu; Sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism, w tym pism urzędowych; Rejestracja korespondencji wpływającej, zgodnie z instrukcją kancelaryjną; Udzielanie informacji telefonicznych; Obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych (faksu, kserokopiarki, skanera itp.); Prowadzenie kalendarza spotkań Burmistrza oraz czuwanie nad jego realizacją; Obsługa poczty elektronicznej Urzędu; Organizowanie i obsługa spotkań służbowych, narad i konferencji; Archiwizowanie dokumentów; Stosowanie przepisów prawa dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Zawód: Sekretarka (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
- Wykształcenie: średnie zawodowe
Wymagania inne:
- Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera; operatywność; dokładność; wysoka kultura osobista; opanowanie; łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych; staż pracy w zawodzie - min. 6 miesięcy.
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Biecz
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto: od 2 333 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Adres:
Michalusa 18, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Dane kontaktowe:
Maciej Guterch
e-mail: krgo@praca.gov.pl
tel: 183536307
Sposób kontaktu:
za pośrednictwem urzędu
Wymagane dokumenty:
Skierowanie
Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach