Miejsce pracy: Chrobrego 13, 11-300 Biskupiec, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Nr oferty: StPr/24/0607
OBOWIĄZKI:
samodzielne sporządzanie listy płac i kontrola dokumentacji niezbędnej do naliczania wynagrodzeń pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, wystawianie zaświadczeń o zrobkach, współpraca z urzędami i organizacjami kontroli, sporządzanie i korygowanie dokumentów zgłoszeniowych rozliczeniowych w programie Płatnik, obsługa systemu bankowego, prowadzenie obsługi kasowej, prowadzenie szkolnej składnicy akt
Wymagania pożądane:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagania inne:
- Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe kierunek: finanse, rachunkowość, ekonomia
Osoba posiadająca wykształcenie wyższe musi posiadać co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego lub 4 lata w przypadku wykształcenia średniego na stanowskach: urzędniczych w administarcji publicznej lub w pracy na stanowisku podobnym lub równoważnym zakresie czynności.
Obsługa urządzeń biurowych.
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Biskupiec
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN