Lubliniec/ lubliniecki/ śląskie
Ogłoszenie dodane: 13.06.2024
Zakres obowiązków: •aktywne pozyskiwanie kandydatów (techników terenowych i serwisantów) różnymi kanałami •utrzymywanie dobrych relacji z kandydatami i pracownikami •weryfikacja i selekcja kandydatów zainteresowanych pracą •raportowanie, analiza danych i rekomendowanie rozwiązań Wymagania: •aktualne orzeczenie o niepełnosprawności •doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych •znajomość języka angielskiego na poziomie B1 •dobra znajomość pakietu MS Office •dobra organizacja czasu pracy, umiejętność priorytetyzacji zadań •dokładność, sumienność oraz terminowość Oferujemy: •atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia •stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę •prywatną opieka medyczna, kartę sportową/prywatne ubezpieczenie na życie •indywidualny proces wdrożenia •swobodna atmosfera pracy
Monika