Miejsce pracy: Gen.Stanisława Maczka 40, 76-032 Mielno, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Nr oferty: StPr/24/1650
OBOWIĄZKI:
Obsługa gości hotelowych, realizacje rezerwacji, obsługa telefoniczna oraz korespondencji mailowej, współpraca z innymi działami w celu realizacji zadań administracyjnych.
Wymagania dodatkowe:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
- wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe ( mile widziane ), chęć i zaangażowanie, mile widziana znajomość języka angielskiego / niemieckiego, sumienność, dokładność, oferta skierowana również do emerytów i obywateli Ukrainy ( wymagana komunikatywna znajomość języka polskiego )
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Mielno
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto: od 5 095 PLN