Pracownik recepcji / kancelarii

Warszawa, Śródmieście

Ogłoszenie dodane: 10.07.2024

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat
Specjalne wymagania:
Orzeczenie o niepełnosprawności

W związku z rozwojem naszej firmy i stałym działaniem na rzecz aktywizacji osób z orzeczoną niepełnosprawnością poszukujemy osoby na stanowisko:



Pracownik recepcji / kancelarii



Miejscowość: Warszawa

Typ umowy: Pełny etat

Rekrutacja zdalna

Orzeczenie o niepełnosprawności: Wymagane

Godziny pracy: 5:00-16:00 lub 8:00-15:00



Zakres obowiązków:


Obsługa gości na recepcji oraz wsparcie administracyjno-biurowe pracowników

Zarządzanie centralą telefoniczną i ogólną skrzynką firmową

Zarządzanie przesyłkami wychodzącymi i przychodzącymi

Obsługa wewnętrznego systemu, w tym prowadzenie zestawień kosztów oraz opisów faktur

Skanowanie dokumentów takich jak faktury, pisma przychodzące, umowy niehandlowe

Zapewnienie płynnego przepływu informacji, archiwizacja dokumentów



Wymagania:


Dobre planowanie i organizowanie pracy własnej i umiejętność dostosowywania się do
zmieniających się wytycznych

Komunikatywność, otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów

Skrupulatność i zaangażowanie

Samodzielna w podejmowaniu działań i decyzji

Umiejętność obsługi pakietu MS Office (w tym MS Excel)

Doświadczenie w obszarze obsługi klienta/administracji będzie dodatkowym atutem


Mile widziany:

-komunikatywny angielski



Oferujemy:


Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

Samodzielne zadania, które pomogą w budowaniu relacji wewnątrz organizacji

Dynamiczne środowisko pracy, a także stały kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym

Zespół, który stawia na wspieranie się w codziennych zadaniach i wie jak wspólnie osiągnąć
założone cele

Niezbędne narzędzia do pracy

Szeroki pakiet benefitów i wiele inicjatyw angażujących pracowników

Sylwia

Sylwia

Sylwia