Warszawa, Śródmieście
Ogłoszenie dodane: 10.07.2024
W związku z rozwojem naszej firmy i stałym działaniem na rzecz aktywizacji osób z orzeczoną niepełnosprawnością poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik recepcji / kancelarii Miejscowość: Warszawa Typ umowy: Pełny etat Rekrutacja zdalna Orzeczenie o niepełnosprawności: Wymagane Godziny pracy: 5:00-16:00 lub 8:00-15:00 Zakres obowiązków: Obsługa gości na recepcji oraz wsparcie administracyjno-biurowe pracowników Zarządzanie centralą telefoniczną i ogólną skrzynką firmową Zarządzanie przesyłkami wychodzącymi i przychodzącymi Obsługa wewnętrznego systemu, w tym prowadzenie zestawień kosztów oraz opisów faktur Skanowanie dokumentów takich jak faktury, pisma przychodzące, umowy niehandlowe Zapewnienie płynnego przepływu informacji, archiwizacja dokumentów Wymagania: Dobre planowanie i organizowanie pracy własnej i umiejętność dostosowywania się do zmieniających się wytycznych Komunikatywność, otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów Skrupulatność i zaangażowanie Samodzielna w podejmowaniu działań i decyzji Umiejętność obsługi pakietu MS Office (w tym MS Excel) Doświadczenie w obszarze obsługi klienta/administracji będzie dodatkowym atutem Mile widziany: -komunikatywny angielski Oferujemy: Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Samodzielne zadania, które pomogą w budowaniu relacji wewnątrz organizacji Dynamiczne środowisko pracy, a także stały kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym Zespół, który stawia na wspieranie się w codziennych zadaniach i wie jak wspólnie osiągnąć założone cele Niezbędne narzędzia do pracy Szeroki pakiet benefitów i wiele inicjatyw angażujących pracowników
Sylwia