Miejsce pracy: W.KORFANTEGO 51/21, 40-161 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Nr oferty: StPr/24/1066
OBOWIĄZKI:
Obsługa monitoringu wizyjnego.
Obsługa bazy danych.
Telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń z obiektów.
Obserwowanie zdarzeń na terenie objętym monitoringiem.
Identyfikowanie zdarzeń wymagających interwencji pracowników ochrony czy służb.
Powiadamianie pracowników ochrony, służb zewnętrznych o zdarzeniach wymagających ich interwencji.
Prowadzenie dokumentacji: książki służby/książki dyżurów.
Przygotowywanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: podstawowe
- Uprawnienia: odpowiedzialność, sumienność, praca w zespole, komunikatywność
- Uprawnienia: pracownik ochrony (wymagany staż - lata: 1)
- Uprawnienia: pracownik call center (wymagany staż - lata: 1)
- Uprawnienia: niekaralność
- Uprawnienia: sprawność fizyczna
- Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera w tym Microsoft Office i Internetu
Wymagania inne:
- Umiejętność obsługi komputera.
Doświadczenie w ochronie lub na stanowisku operatora Call Center.
Odporność na stres.
Dobra organizacja pracy.
Sumienność, odpowiedzialność, dyspozycyjność.
Wysoka kultura osobista.
Niekaralność.
Mile widziani studenci i uczniowie.
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Katowice
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Pracodawca:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PARASOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres:
W.KORFANTEGO 51/21, 40-161 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Dane kontaktowe:
e-mail: biuro@parasol.pl
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Aby zaaplikować prześlij CV na adres e-mail: biuro@parasol.pl lub skorzystaj z formularza.