Starcza/ częstochowski/ śląskie
Ogłoszenie dodane: 12.07.2024
PRACOWNIK DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I POZYSKIWANIA FUNDUSZY
Miejsce pracy: Gminna 4, 42-261 Starcza, powiat: częstochowski, woj: śląskie
Nr oferty: StPr/24/1004
OBOWIĄZKI:
W zakresie pozyskiwania funduszy unijnych:
- gromadzenie informaci na temat dostępnych środków pozabudżetowych i możliwości aplikowania,
- opracowanie analiz uzasadniających możliwości formalne, techniczne i ekonomiczne realizacji projektów,
- przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o środki pozabudżetowe,
- gromadzenie informacji nt. mozliwości podejmowania współpracy z innymi podmiotami w zakresie wspólnej realizacji projektów,
- przygotowywanie wniosków aplikacyjnych we współpracy z partnerami,
- kontrola przebiegu realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w zakresie zgodności z dokumentacją aplikacyjną i umową o dofinansowanie,
- przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, dokumentów dotyczących zmian w umowach,
- przygotowanie i realizacja działań promocyjnych związanych z realizowanymi projektami,
- rozliczanie projektów,
W zakresie zamówień publicznych:
- wnioskowanie do Wójta o ogłoszenie przetargu, wybór typu przetargu wraz z propozycją kryteriów oceny ofert,
- przygotowanie ogłoszenia przetargowego,
- opracowanie specyfiki istotnych warunków zamówienia z uwzględnieniem kryteriów oceny ofert oraz wykazem niezbędnych dokumentów,
- obliczanie kwot wadium i zabezpieczenia wykonywania umowy,
- prowadzenie dokumentacji przebiegu postępowania przetargowego, ocena materiałów, sporządzanie protokołów przetargowych, kompletowanie zamówień publicznych,
- przygotowywanie dokumebtacji postępowań odwoławczych,
- sporządzanie umów z wykonawcami wybranymi w efekcie prowadzonych postępowań przetargowych.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Uprawnienia: Obsługa komputera
Wymagania inne:
- Wymagania niezbędne:
- wyksztalcenie wyższe,
- minimum 3 letni satż pracy, w tym co najmniej 2 letni staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych,
- bywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na okreslonym stanowisku,
Wymagania dodatkowe:
- preferowane kierunki wykształcenia: administracja,
- znajomoś aktualnych przepisów prawnych, a w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, kpa, kodeks cywilny, prawo zamówień publicznych,
- znajomość obsługi platformy e-zamówienia,
- mile widziana znajomość programów wspomagających prowadzenie zamówień publicznych,
- wysoka kultura osobista, komunikatywnośc, odpowiedzialność, odpornośc na stres,
-
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Starcza
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Pracodawca:
Gmina Starcza
Adres:
Gminna 4, 42-261 Starcza, powiat: częstochowski, woj: śląskie
Dane kontaktowe:
e-mail: sekretariat@gmina-starcza.pl
tel: 343140334
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Wymagane dokumenty:
skierowanie w przypadku osób zatejestrowanych jako osoby bezrobotne w tutejszym urzędzie
Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie