Kraków/ małopolskie
Ogłoszenie dodane: 04.09.2024
PRACOWNIK DS. ADMINISTROWANIA OBIEKTAMI
Miejsce pracy: Grochowska 2, 30-093 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Nr oferty: StPr/24/5175
OBOWIĄZKI:
administrowanie nieruchomościami własnymi i najmowanymi na wyznaczonym obszarze działania,
prowadzenie racjonalnej gospodarki administrowanymi zasobami lokalowymi,
dokonywanie systematycznych przeglądów nieruchomości oraz udział w przeprowadzaniu ich inwentaryzacji,
realizowanie zadań związanych ze zgłoszonymi usterkami i awariami w administrowanych obiektach,
dokonywanie systematycznych przeglądów administrowanych nieruchomości oraz udział w przeprowadzaniu ich inwentaryzacji,
przygotowywanie dokumentacji do zawarcia umów związanych z administrowaniem obiektami, realizowanie zapisów przedmiotowych umów,
prowadzenie rozliczeń nieruchomości i minimalizowanie kosztów ich funkcjonowania.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Zawód: Administrator nieruchomości
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, inne
- Uprawnienia: PRAWO JAZDY KAT.B
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Kraków
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Pracodawca:
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA"
Adres:
Rodziny Hiszpańskich 8, 00-001 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Dane kontaktowe:
Pracodawca
tel: 515047550
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon
Wymagane dokumenty:
.
Źródło: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie