PRACOWNIK DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Miejsce pracy: Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Nr oferty: StPr/24/0645
OBOWIĄZKI:
obsługa sekretariatu m.in.: prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów, obsługa korespondencji, pozyskiwanie danych z sieci, pozyskiwanie klientów, trenerów, przygotowywanie ofert, zamówień, sprawozdań, raportów, prezentacji, organizacja spotkań, obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentacji, praca w godzinach 09.00-17.00
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office
Wymagania inne:
- wykształcenie minimum średnie, minimum 6 miesięcy doświadczenia, komunikatywność, wysoka kultura osobista, systematyczność
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Sosnowiec
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Adres:
Rzeźnicza 12, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Dane kontaktowe:
Anna Krawczyk
e-mail: akrawczyk@pup.sosnowiec.pl
tel: 322978746
Sposób kontaktu:
za pośrednictwem urzędu
Wymagane dokumenty:
skierowanie
Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu