Miejsce pracy: 13-100 Nidzica, powiat: nidzicki, woj: warmińsko-mazurskie
Nr oferty: StPr/24/0300
OBOWIĄZKI:
Praca zdalna polegająca na umawianiu spotkań z danego powiatu, wysyłanie ofert sprzedażowych z branży fotowoltaiki, pomp ciepła oraz ich certyfikacji. Praca z klientami z danego powiatu.
Wymagania – wykształcenie minimum średnie, dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu Office (warunek konieczny), komputer z dostępem do internetu. Mile widziany status ucznia, studenta zaocznego, ale nie jest to warunek konieczny. Prosimy o wysłanie CV na adres mailowy: kariera@pccibj.pl z nazwą miasta w tytule. Bez tego aplikacja nie będzie rozpatrywana. Praca zmianowa w godz. 8-21.
Zatrudnienie okres próbny 2 miesiące.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE
- Uprawnienia: umiejętności sprzedażowe
- Uprawnienia: obsługa komputera
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Nidzica
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto: od 30 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Pracodawca:
Polskie Centrum Certyfikacji i Badań Jakości sp. z o. o.