PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO - BIUROWY

Przemyśl/ podkarpackie

Ogłoszenie dodane: 6 godzin temu

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO - BIUROWY

Miejsce pracy: Lwowska 52, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Nr oferty: StPr/24/0923

OBOWIĄZKI:
Ogólny zakres obowiązków:
- wykonywanie zadań biurowych i obsługa urządzeń biurowych,
- odbieranie telefonów i łączenie rozmów z poszczególnymi pracownikami i obsługa korespondencji firmowej i poczty e-mail,
- prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej, segregowanie i przekazywanie korespondencji do poszczególnych komórek organizacyjnych, dbanie o prawidłowy przepływ informacji, dbanie o wewnętrzny obieg dokumentów,
- pilnowanie terminów odpowiedzi na pisma
- obsługa przesyłek pocztowych i kurierskich,
- rozwożenie korespondencji,
- wyszukiwanie, gromadzenie i przygotowywanie dokumentów,
- redagowanie pism (przygotowywanie propozycji pism/odpowiedzi) i prowadzenie właściwych rejestrów,
- archiwizowanie korespondencji i dokumentów w tym wykonywanie kopii (scany) zgodnie z przyjętym systemem
- nadzorowanie i utrzymywanie w wymaganym stanie wyposażenia sekretariatu, Inżynierów Kontraktu i podległej sali konferencyjnej
- prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i funkcjonowaniem biura i jego wyposażenia technicznego (robienie zakupów, dbanie o sprzęty biurowe, opisywanie i wysyłanie faktur, prowadzenie rejestru wydatków biura Konsultanta),
- prowadzenie biura zarządu/inżyniera kontraktu
- prowadzenie kalendarza zarządu/Inżyniera Kontraktu i organizowanie spotkań oraz wyjazdów biznesowych, kalendarza kontraktu
- organizacja wizyt gości, obsługa spotkań, rad budowy, rad technicznych
- przyjmowanie wszystkich interesantów, informowanie ich o możliwościach załatwienia sprawy i skierowanie do właściwej osoby
- otwieranie i zamykanie biura budowy Spółki, oraz umożliwienie dostępności do biura, w tym odpowiedzialność za powierzone mienie
- wykonywanie poleceń przełożonych,
- działania i koordynacja prac z pracownikami Firmy oraz Zespołem Kierownika Projektu na potrzeby Kontraktu w terminach Umownych
- przygotowywanie HPPK dla Kontraktu, faktur Konsultanta
- pilnowanie list obecności pracowników na kontrakcie, w tym pilnowanie dniówek/ Sprawowanie kontroli nad prawidłowym codziennym (od poniedziałku do piątku) przekazywaniem kompletnego skanu list obecności Personelu Konsultanta w czasie wyznaczonym Umową na Nadzór
- sprawdzenie Planu płatności Wykonawcy
- pozyskiwanie od Specjalistów aktualnych danych i przekazywanie Zamawiającemu monitoringów w terminach wyznaczonych.


WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Wymagania pożądane:
- Uprawnienia: prawo jazdy B

Wymagania inne:
- Staż pracy w administracji.

WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Przemyśl
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Pracodawca:
ZDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres:
JANA KIEPURY 6, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie

Dane kontaktowe:
Patrycja Pastuszak
e-mail: p.pastuszak@zdi.pl
tel: 84 639-20-53 w. 27

Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Wymagane dokumenty:
CV, LM


Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu