Miejsce pracy: OLEŚNICKA 5A, 46-100 Namysłów, powiat: namysłowski, woj: opolskie
Nr oferty: StPr/24/0484
OBOWIĄZKI:
Nadzór nad obiegiem dokumentów, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, sporządzanie dokumentacji, prowadzenie rejestrów, archiwizacja pism.
Uzupełnianie list obecności, zamawianie obiadów, sporządzanie umów, współpraca z Urzędem Pracy, Urzędem Wojewódzkim. Współpraca z biurem rachunkowym. Załatwianie spraw w terenie.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Uprawnienia: obsługa komputera MS Office
- Uprawnienia: prawo jazdy kat B
Wymagania inne:
- [Umiejętność 1] : - odporność na sytuacje stresowe,- systematyczność,- odpowiedzialność,- umiejętność pracy w zespole
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Namysłów
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN