POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ/ ROBOTY PUBLICZNE MAZOWSZE 50 +

Warszawa/ mazowieckie

Ogłoszenie dodane: 10.07.2024

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ/ ROBOTY PUBLICZNE MAZOWSZE 50 +

Miejsce pracy: Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Nr oferty: StPr/24/08098

OBOWIĄZKI:
dział wsparcia rodzinie - obsługa komputera , obsługa pakietów biurowych, rejestracja korespondencjji, uzupełnianie grafików pracy, realizacja rozeznnania rynku, przygotowywanie zamówień do zakupów, pomoc przy postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego poni zej 130000, archiwizacja dokumentacji, porządkowanie dokumentacji, kontakt telefoniczny z instytucjami zewnętrznymi, współpraca z pracownikami Ośrodka
dział Pomocy osobom w kryzysie bezdomności - przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji i archiwizacja dokumentów, kopiowanie i przygotowywanie dokumentacji, porządkowanie dokumentacji jako załącznika do wysyłki do innych instytucji, numerowanie akt, sporządzanie prostych pism wg wzoru, sporządzanie notatek, kontakt telefoniczny z innymi instytucjami, współpraca z pracownikami Ośrodka
dział realizacji świadczeń i analiz - obsługa komputera, obsługa pakietów biurowych, analiza dokumentów pod kątem ustalania wysokości refundacji za przyznane świadczenia, opracowywanie pism do innych urzędów oraz przygotowywanie do wysyłki, wprowadzanie dokumentacji w zakresie realizowanych zadań służbowych, ścisła współpraca z innymi pracownikami, rozmowy telefoniczne z klientami zewnętrznymi i pracownikami innych urzędów

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Język: polski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
- Uprawnienia: Pakiet MS Office

Wymagania inne:
- umiejętność komunikatywność, rzetelność, samodzielność, umiejętność analizy dokumentów i danych, wyszukiwanie danych, praca na dokumentach, umiejetność redagowania pism urzędowych, organizacja pracy,

WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Warszawa
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 5 600 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Pracodawca:
Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Dane kontaktowe:
Centrala urzędu
e-mail: doradcakliena@up.warszawa.pl
tel: 22 391 13 00

Sposób kontaktu:
za pośrednictwem urzędu

Wymagane dokumenty:
cv, dowód osobisty


Źródło: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy