Miejsce pracy: Wolności 44, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Nr oferty: StPr/24/1113
OBOWIĄZKI:
Analiza dokumentacji projektowej, koordynowanie pracy pracowników własnej firmy i partnerów/podwykonawców, nadzór nad zamówieniami materiałów budowlanych oraz sprzętu budowlanego, współpraca z przedstawicielem zamawiającego, prowadzenie robót budowlanych i nadzór nad jakością wykonywanych robót, rozliczanie kosztów wykonywanych robót, w tym wykonywanie obmiarów, sporządzanie protokołów odbiorów prac, ofertowanie robót
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagania inne:
- Wykształcenie:Wyższe kierunkowe - budownictwo
Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej
Wymagania pożądane: Dobra znajomość pakietu MS Office,
Prawo jazdy kategorii B
Pozostałe wymagania: Umiejętność posługiwania się dokumentacją projektową, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, samodzielność
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Mielec
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 5 800 do 5 800 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Pracodawca:
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Adres:
Wolności 44, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Dane kontaktowe:
e-mail: mpgk@mpgk.mielec.pl
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Wymagane dokumenty:
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o przesłanie CV za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mpgk@mpgk.mielec.pl