Menadżer ds. administracji (okolice Bielan Wr.)

Wrocław, Krzyki

Ogłoszenie dodane: 25.10.2024

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat
Specjalne wymagania:
Brak
Wymagane prawo jazdy:
Kat. B

Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.

Obecnie dla naszego Klienta - firmy z branży inżynierii mechanicznej i przemysłowej - szukamy osób do pracy na stanowisku:

Menadżer ds. administracji (okolice Bielan Wr.)



Opis stanowiska:
• nadzór nad bieżącą działalnością administracyjną w firmie
• zarządzanie dokumentacją, w tym przepływem dokumentów, korespondencji, faktur oraz przepływem informacji
• wypełnianie wniosków do leasingów, raportów bankowych, raportów GUS, urzędów, w tym ZUS i US
• pozyskiwanie wiz pracowniczych i procedur z tym związanych
• inwentaryzacja sprzętu
• organizowanie eventów firmowych
• współpraca z różnymi działami firmy
• reprezentowanie firmy na zewnątrz (kontakty z kontrahentami firmy, instytucjami zewnętrznymi itp.)
• optymalizacja procesów administracyjnych



Wymagania:
• wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, administracja, ekonomia)
• min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w jednostce biznesowej
• doświadczenie w obszarze ewidencjonowania korespondencji i faktur w systemie obiegu dokumentów
• doświadczenie w wypełnianiu wniosków do leasingów, raportów bankowych, raportów GUS, urzędów, w tym ZUS i US
• doświadczenie w pozyskiwaniu wiz pracowniczych i procedur z tym związanych
• bardzo dobra/biegła znajomość j. angielskiego - warunek konieczny
• bardzo dobra organizacja pracy, wielozadaniowość, zorientowanie na cel
• umiejętność skutecznego zarządzania zespołem oraz współpracy w zespole (team player)
• odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
• doskonała znajomość pakietu MS Office



Pracodawca oferuje:
• stabilne, długotrwałe zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• wynagrodzenie w wysokości ok. 7000 PLN netto na podstawie umowy o pracę
• możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturze firmy
• pracę stacjonarną w elastycznych godzinach pracy biura
• bogaty pakiet benefitów (bezpłatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, NNW, dofinansowanie do zajęć sportowych, a także do kursów i szkoleń, spotkania integracyjne, brak korporacyjnej atmosfery, karta paliwowa pracownicza)
• pracę w dobrej, zespołowej atmosferze, w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, działającej w obszarze nowych technologii


Zachęcamy do przesyłania aplikacji poprzez poniższy link aplikacyjny lub na adres e-mail: rekrutacje@bbgroup.com.pl

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=398ada4b707349b3bedf8ad879032d0c


Agencja Zatrudnienia - nr wpisu 5355

Katarzyna

Katarzyna

Katarzyna