KSIĘGOWA/WY

Orzesze/ mikołowski/ śląskie

Ogłoszenie dodane: 2 godziny temu

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat

KSIĘGOWA/WY

Miejsce pracy: 43-188 Orzesze, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Nr oferty: StPr/24/0534

OBOWIĄZKI:
Wykonywanie podstawowych zadań księgowych i obsługa dokumentów finansowych.
Przygotowywanie deklaracji podatkowych i innych niezbędnych ewidencji.
Współpraca z zespołem księgowym.
Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i prawnym.
Komunikacja z klientami i instytucjami zewnętrznymi.
Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów.
Tworzenie sprawozdań finansowych.

OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:
Umowa na okres próbny 3 m-ce
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
43-188 Orzesze
PRACA W DNIACH I GODZINACH:
Pn-Pt 8.00-16.00

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie branżowe
- Uprawnienia: obsługa programu OPTIMA
- Uprawnienia: Obsługa programów księgowych
- Uprawnienia: doświadczenie zawodowe, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, sumienność, dokładność i systematyczność w pracy, komunikatywność i wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy własnej

Wymagania inne:
- Wykształcenie min. średnie branżowe. Doświadczenie zawodowe min. 3 lata. Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, sumienność, dokładność i systematyczność w pracy, komunikatywność i wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy własnej. Obsługa programów księgowych. Obsługa programu OPTIMA. Umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych. Pełna księgowość.


WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Orzesze
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 8 000 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Pracodawca:
OPTIMUS KARINA HAWRYŁ

Adres:
43-188 Orzesze, powiat: mikołowski, woj: śląskie

Dane kontaktowe:
Karina Hawrył
e-mail: biuro.optimus@onet.pl

Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: e-mail

Wymagane dokumenty:
CV


Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych