Bielsk Podlaski/ bielski/ podlaskie
Ogłoszenie dodane: 04.09.2024
HR Motives Group jest firmą oferującą usługi outsourcingu. Współpracujemy z największymi polskimi przedsiębiorstwami produkcyjnymi. Naszym klientom oferujemy rekrutację i zatrudnienie pracowników o odpowiednich kwalifikacjach, gotowych do pracy długookresowej, a zatrudnionym pracownikom zapewniamy bezpieczną i zgodną z prawem pracę.
Obowiązki:
• Wprowadzanie pracowników do nowego miejsca pracy (adaptacja).
• Organizowanie szkoleń wstępnych dla pracowników.
• Udzielanie wsparcia pracownikom w kwestiach związanych z ich zatrudnieniem. wynagrodzeniem i warunkami pracy.
• Stały kontakt z pracownikami (pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów).
• Nadzór nad przestrzeganiem procedur stanowiskowych.
• Nadzorowanie obecności pracowników, kontrola godzin pracy.
• Stały kontakt z biurem (raportowanie i ocena pracy, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów.
Wymagania:
• Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (warunek konieczny).
• Prawo jazdy kat. B (warunek konieczny).
• Komunikatywność, empatia, asertywność.
• Umiejętność rozwiązywania konfliktów.
• Dobra organizacja pracy, efektywne zarządzanie czasem, terminowość.
Oferujemy:
• Atrakcyjne wynagrodzenie: 6 962 zł brutto przez pierwsze 3 miesiące, następnie 7 670 zł brutto.
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
• Karta paliwowa.
• Telefon służbowy.
• Codzienne wsparcie zespołu.
• Spotkania integracyjne.