Częstochowa/ śląskie
Ogłoszenie dodane: 14.11.2024
UWAGA!
Mamy dla Ciebie bardzo atrakcyjną propozycję. Firma Contact Center One Best poszukuje do naszego dynamicznego zespołu komunikatywnego kandydata na stanowisko Konsultanta telefonicznego. Pracujemy zarówno na projektach sprzedażowych jak i na projektach związanych z umawianiem spotkań.
Jeśli chcesz:
- dołączyć do zespołu, który bardzo prężnie i dynamicznie rozwija się na Częstochowskim rynku
- pracować w elastycznym wymiarze czasu
- rozwijać swoje umiejętności negocjacyjne, sprzedażowe
- pracować w stabilnej firmie i mieć duże możliwości awansu
- otrzymywać atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa- 28,10 zł/h brutto + premia)
(Jeśli posiadasz status ucznia/studenta, pamiętaj, że dla Ciebie brutto = netto).
To szukamy właśnie Ciebie.
Kim jesteśmy?
Na rynku jest wiele firm call center, ale w żadnej nie znajdziesz tak unikalnej atmosfery, tak uczciwego systemu motywacyjnego i tak wielu szkoleń, które nauczą Cię więcej niż cała edukacja w szkole. Dzięki naszej wyjątkowej skuteczności szybko rośniemy i potrzebujemy kolejnych konsultantów do naszego zespołu.
Jeśli zatem, w chwili obecnej:
- nie zarabiasz wystarczająco dużo i czujesz, że stać Cię na więcej..
- czujesz się zmęczony, wypalony swoją obecną pracą..
- pragniesz zmiany, rozwoju i szukasz czegoś nowego, co na nowo pozwoli Ci złapać wiatr w żagle..
to znaczy, że to ogłoszenie jest dla Ciebie!
W naszej firmie będziesz odpowiedzialny za:
- obsługę połączeń telefonicznych
- udzielanie informacji na temat produktów i usług firmy
- rozwiązywanie problemów klientów i udzielanie fachowej pomocy
- zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta zgodnie z ustalonymi standardami firmy
Od kandydata oczekujemy:
- doskonała znajomość języka polskiego
- doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych i konfliktowych
Co oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- pracę w najnowszym call center w Częstochowie
- możliwość otrzymania dodatkowej premii za osiągniętą sprzedaż
- elastyczny czas pracy
- szkolenie wstępne i wsparcie w codziennej pracy
- narzędzia pracy (laptop, słuchawki)
Zatem jeśli jesteś osobą komunikatywną, lubiącą pracę z ludźmi i chcesz rozwijać swoje umiejętności w obszarze obsługi klienta, dołącz do naszego zespołu! Każdy dzień zaczynamy od pysznej kawy oraz włączenia ulubionej muzyki - te dwa czynniki niezwykle wpływają na motywację i energię do pracy.
Nie chcemy abyście odczuwali monotonię, dlatego oferujemy w ciągu dnia aż 3 przerwy łącznie na 40 min - możesz w tym czasie skorzystać z naszej strefy relaksu lub biblioteki, która znajduje się w biurze.
Proszę o dopisanie w CV:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)
Administratorem Twoich danych osobowych jest Firma
CONTACT CENTER ONE BEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Żegańska 21/23, 04-713 Warszawa, Polska dane osobowych które przetwarzamy to dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)