Gliwice/ śląskie
Ogłoszenie dodane: 20.12.2024
KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejsce pracy: Zwycięstwa 36, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Nr oferty: StPr/24/2277
OBOWIĄZKI:
Wykształcenie: średnie, minimum 3 lata doświadczenia w realizacji projektów UE lub w pracy z klientem, dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi Bazy Usług Rozwojowych oraz Podmiotowego Systemu Finansowania, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, urządzeń biurowych, odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy, samodzielność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: praca w stacjonarnym Biurze Obsługi Klienta w Gliwicach oraz w mobilnym w ramach delegacji w innych miastach na terenie subregionu zachodniego województwa śląskiego, w dniach i godzinach funkcjonowania Biura Obsługi Klienta (w tym niektóre soboty, godziny popołudniowe dostosowane do osób zatrudnionych), informowanie o projekcie, aktywne prowadzenie działań rekrutacyjnych, aktywne promowanie Bazy Usług Rozwojowych i wsparcie techniczne w zakresie jej obsługi, pomoc dla Uczestników Projektu w wypełnianiu dokumentów zgłoszeniowych na usługę rozwojową, weryfikacja dokumentów zgłoszeniowych, kwalifikowalności Uczestnika Projektu i kwalifikowalności usługi rozwojowej, doradztwo w zakresie zakładania kont EuroPass oraz MojePortfolio, obsługa mediów społecznościowych; miejsce pracy: Gliwice
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Uprawnienia: komunikatywność oraz wysoka kultura osobista
- Uprawnienia: Współpraca w zespole
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Gliwice
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 5 000 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Pracodawca:
Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Gliwicach
Adres:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Dane kontaktowe:
Agnieszka Szymczyk
tel: 32 231 99 79
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon
Wymagane dokumenty:
Kontakt telefoniczny z pracodawcą
Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach