KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACJI

Częstochowa/ śląskie

Ogłoszenie dodane: wczoraj 23:03:05

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat

KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACJI

Miejsce pracy: Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Nr oferty: StPr/25/0059

OBOWIĄZKI:
Pracownik odpowiedzialny jest za
całokształt pracy związanej z prawidłowym funkcjonowaniem Centrum Handlowego. Obowiązany jest do znajomości i przestrzegania ogółu obowiązujących przepisów, postanowień,
Uchwał Zarządu oraz postanowień statutu Stowarzyszenia. Nadzór nad poszczególnymi pracownikami w zakresie zleconych zadań oraz
uprawniwń. Przestrzeganie prawa pracy oraz zaleceń Prezesa Zarządu.

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Wymagania inne:
- Minimum średnie wykształcenie; znajomość pakietu MS Office, umiejętność administrowania budynku, znajomość przepisów prawa pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność zarządzania personelem, dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji, komunikatywność, terminowość, skrupulatność. Minimum 2-letnie dośwaidczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz zarządzaniu personelem.

WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Częstochowa
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto: od 5 380 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

Adres:
Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie

Dane kontaktowe:
Anna Palarz Anita Łukaszczykiewicz
tel: 343706183

Sposób kontaktu:
za pośrednictwem urzędu

Wymagane dokumenty:
aplikacje na e-mail. W treści e-maila należy umieścić dopisek o posiadaniu statusu osoby bezrobotnej


Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie