Bydgoszcz/ kujawsko-pomorskie
Ogłoszenie dodane: 3 godziny temu
INSPEKTOR DS. OBSŁUGI KANCELARYJNO-BIUROWEJ
(NR 2946)
Miejsce pracy: Leśna 12, 85-676 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Nr oferty: StPr/24/2946
OBOWIĄZKI:
Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m. in.:
- analiza przepisów prawa w zakresie niezbędnym do funkcjonowania Straży,
- przygotowanie projektów umów cywilno-prawnych na potrzeby Straży Miejskiej w Bydgoszczy,
- przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych i w razie potrzeby współdziałanie w tym zakresie z zainteresowanymi komórkami organizacyjnymi Straży Miejskiej w Bydgoszczy,
- współdziałanie z Radcą Prawnym Straży Miejskiej w Bydgoszczy w zakresie realizacji zadań, o których mowa w pkt 1-3,
- współpraca z innymi komórkami w zakresie przygotowania odpowiedzi na pisma.
Warunki pracy: naturalne i sztuczne oświetlenie; charakter pracy administracyjno-biurowy, przeważająca pozycja siedząca, przy monitorze ekranowym.
Wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 2 315,00 zł brutto, dodatek za wysługę lat do wynagrodzenia zasadniczego (5%-20% w zależności od lat pracy), dodatkowe wynagrodzenie roczne, możliwość otrzymania nagród uznaniowych oraz inne świadczenia wynikające z ustawy o pracownikach samorządowych. W SM funkcjonuje Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych oferujący m. in. dofinansowanie wypoczynku własnego lub dzieci, pożyczkę na cele mieszkaniowe.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Miejskiej w Bydgoszczy w miesiącu wrześniu br. wynosił więcej niż 6%.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Uprawnienia: obsługa komputera MS OFFICE
Wymagania pożądane:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Wymagania inne:
- Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
a) niezbędne:
- wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze),
- znajomość przepisów z zakresu m. in.: kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o strażach gminnych, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, ustaw Kodeks Wykroczeń i Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia, ustawy Kodeks Pracy,
- umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych,
- znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office, program LEX,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
b) dodatkowe:
- znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność właściwego organizowania sobie pracy,
- dokładność, systematyczność.
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 2 315 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Pracodawca:
Straż Miejska w Bydgoszczy
Adres:
Leśna 12, 85-676 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Dane kontaktowe:
tel: 52 58 58 765
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Wymagane dokumenty:
Wskazanie wymaganych dokumentów:
- list motywacyjny;
- cv;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności;
- kopię dyplomu ukończenia szkoły wyższej,
- oświadczenie o niekaralności za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.
Wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą (ze złożonym podpisem) wg wzoru:
1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych Straż Miejską w Bydgoszczy z siedzibą w Bydgoszczy, ul. Leśna 12, w celu rekrutacji do pracy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE .
2. Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
3. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania umieszczonej na stronie BIP Straży Miejskiej w Bydgoszczy.
..
................................. ............................................ data imię i nazwisko
Etapy rekrutacji:
- weryfikacja dokumentów,
- rozmowa z Komisją Kwalifikacyjną,
- badania lekarskie.
Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem dotyczy naboru nr 8/2024 na stanowisko inspektor
ds. obsługi kancelaryjno-biurowej do dnia 15 listopada 2024 r. osobiście w siedzibie Straży Miejskiej w Bydgoszczy przy ul. Leśnej 12, 85-676 Bydgoszcz lub przesłać pocztą; tel. 52-58-58-765.
Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
W Straży Miejskiej w Bydgoszczy została wprowadzona Procedura dokonywania zgłoszeń wewnętrznych.
Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy