Główna Recepcja+Opiekun Pacjenta (Szczecin)

Szczecin/ zachodniopomorskie

Ogłoszenie dodane: 05.09.2024

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat
Specjalne wymagania:
Brak
Wymagane prawo jazdy:
Nie

Prywatna, rodzinna placówka stomatologiczna posiadająca dwa oddziały w Szczecinie, zaprasza do współpracy osobę na stanowisko Recepcjonistki/Recepcjonisty połączone z Opiekunem Pacjenta. Głównym celem powiększenia zespołu jest rozwój oraz rozszerzenie możliwości dla naszych pacjentów. Mamy w planach otwarcie trzeciego oddziału. Poszukujemy osoby z doświadczeniem, samodzielnej, z pozytywnym nastawieniem, otwartej za zmiany, podchodzącej do pacjentów z empatią i troską.

Mamy do zaoferowania:
– zatrudnienie w oparciu o kontrakt b2b lub umowę o pracę
– wynagrodzenie miesięczne: 7700zł brutto/b2b, 7000zł brutto/uop
– objęcie stanowiska Głównej Recepcjonistki/Głównego Recepcjonisty
– cały etat
– pracę stacjonarną
– narzędzia pracy: telefon i laptop
– pracę zmianową
– możliwość rozwoju w gabinecie z innowacyjnym i kompleksowym podejściem
– możliwe premie

Oczekujemy:
– wykształcenia wyższego
– znajomości branży
– doświadczenia w pracy w recepcji placówki medycznej
– doświadczenia administracyjnego w pracy na recepcji
– dyspozycyjności do pracy zmianowej
– skrupulatności, systematyczności, inicjatywy, nastawienia na cele
– umiejętności delegowania zadań
– zdolności do skutecznego przekazywania informacji i instrukcji
– umiejętności analitycznych
– wysokiego poziomu kultury osobistej i obsługi pacjenta
– kreowania pozytywnej atmosfery w pracy
– znajomości języka angielskiego

Zakres obowiązków:
Recepcyjne:
– profesjonalna obsługa pacjentów
– umawianie i potwierdzanie wizyt
– przyjmowanie płatności i obsługa kasy
– obsługa programu CRM i wprowadzanie danych pacjentów
– koordynacja grafiku lekarzy i pacjentów
– dbanie o porządek i estetyczny wygląd recepcji
Opiekun Pacjenta:
– prowadzenie szczegółowych rozmów wprowadzających z pacjentami
– kompleksowe wyjaśnianie elementów planu leczenia
– utrzymywanie stałej komunikacji z pacjentami i budowanie pozytywnych relacji
– rozwiązywanie problemów i negocjowanie z wymagającymi pacjentami
– wsparcie w zakresie prowadzenia dokumentacji medycznej
– koordynacja przepływu informacji między pacjentami a personelem medycznym
Administracyjne:
– przygotowywanie raportów i zestawień
– współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług
– udział w procesach rekrutacyjnych i szkoleniach nowych pracowników
– nadzór nad grafikami pracy i urlopami pracowników
– wsparcie w rozliczeniach z NFZ i ubezpieczycielami

Oprogramowanie: IQ Dental.
Placówka jest otwarta od poniedziałku do soboty.

Jeżeli ta oferta jest dla Ciebie, chcesz podjąć się nowego wyzwania, to serdecznie zapraszamy do kontaktu!

Tel. 731 644 255
E-mail: rekrutacjaoqp3@gmail.com

Katarzyna

Katarzyna

Katarzyna