Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Nr oferty: StPr/24/6053
OBOWIĄZKI:
Uczestnictwo w kompleksowym szkoleniu wdrożeniowym do pracy w projekcie Swisscom, przygotowującym do wspierania klienta francusko i anglojęzycznego za pomocą telefonu, udzielania wsparcia technicznego w zakresie produktów firmy, zgłaszania i logowania problemów w wewnętrznym systemie. Udzielania informacji o usługach i produktach firmy, weryfikacji dokumentów klientów. Nauka realizacji transakcji sprzedażowych.
Udział w zadaniach bieżących i wsparcie zespołu.
Umowa zlecenie, wymiar czasu pracy 160 godzin/miesiąc.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- Język: francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
- Uprawnienia: umiejętności sprzedażowe
- Uprawnienia: analityczne myślenie
- Uprawnienia: umiejętności komunikacyjne
Wymagania inne:
- Znajomość systemów CRM (szczególnie Symphony); Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Kraków
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto: od 8 800 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Pracodawca:
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Adres:
Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie