Warszawa, Śródmieście
Ogłoszenie dodane: wczoraj 19:40:08
Mam przyjemność zaproponować do wynajęcia
lokal biurowy w reprezentacyjnej kamienicy w prestiżowej lokalizacji na Warszawskim Śródmieściu położony przy skrzyżowaniu z jedną z najważniejszych ulic w Warszawie-Marszałkowską.
Nieruchomość mieści się na piątym piętrze w sześciopiętrowej kamienicy
z połowy lat 50-tych, wyposażonej w nową windę. Elewacja wykonana jest
z piaskowca.
Z okien apartamentu podziwiać można panoramę centrum.
Wysokość pomieszczeń wynosi 3 metry .
Całość powierzchni apartamentu wynosi 80m2.
Lokal obejmuje:
- dwa duże pokoje przejściowe,
- niezależny gabinet,
- hall jest zaaranżowany jako portiernia dla sekretarki oraz poczekalnia dla klientów,
- pomieszczenie socjalne z lodówką oraz toaleta.
We wnękach znajdują się duże, zabudowane szafy dogodne do przechowywania dokumentów.
Ponadto do apartamentu przynależy duży balkon .
Urokliwa okolica piękny widok na panoramę miasta, liczne kawiarnie, restauracje, teatry, kina, galerie handlowe, punkty usługowe, uczelnie wyższe, sąd rejonowy, banki, apteki, sklepy spożywcze - wszystko w zasięgu ręki.
Lokal wykończony jest w wysokim standardzie, posiada estetyczną aranżację wnętrza oraz antyczne meble (biurka, stół konferencyjny, szafę, kanapę, stoliki, krzesła i fotele).
Lokal idealny na siedzibę firmy, biuro, kancelarię, gabinet lekarski , firmę szkoleniową...itp.
Znakomita komunikacja: liczne autobusy, tramwaje, metro ( jedno z najlepiej skomunikowanych miejsc w Warszawie).
Kamienica zapewnia szereg udogodnień:
-domofon;
-monitoring;
-ochrona;
-zamknięte podwórko;
-miejsce parkingowe (w cenie);
-okablowanie strukturalne;
-ogrzewanie miejskie
KOSZTY MIESIĘCZNE: 7000 PLN + 800 PLN czynsz administracyjny ( wywóz śmieci, zaliczki na wodę, fundusz remontowy, ogrzewanie) + opłaty licznikowe (prąd)
Oczekiwana kaucja w wysokości 10.000pln
Zachęcam do zapoznania się z ofertą i umówienia na prezentację.
Dla Państwa wygody odbieramy telefony od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 20:00, w sobotę 10:00 do 14:00.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji w naszym biurze na Marinie Mokotów od poniedziałku do piątku w godz.od 10:00 do 19:00, w sobotę 10:00 do 14:00
*** Większość naszych klientów pochodzi z polecenia wiec będziemy wdzięczni jeśli polecą nas Państwo Swoim znajomym i przyjaciołom ***
Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Dokładamy wszelkich starań, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu jednak na fakt, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i nie zawsze dają się zweryfikować, firma Hampton Home nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność oraz aktualność. W przypadku transakcji pobieramy wynagrodzenie w formie prowizji za wykonaną usługę pośrednictwa.
Administratorem Twoich danych osobowych przetwarzanych w celu udzielenia odpowiedzi na skierowane mailowo, telefonicznie lub osobiście zapytanie jest Hampton Home Beata Wróblewska z siedzibą w Warszawie przy ul. Przejazd 4lok.U4, 02-654 Warszawa. Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pełną treść Klauzuli Informacyjnej oraz więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych znajdziesz na naszej stronie internetowej w zakładce RODO - Klauzule Informacyjne.