Miejsce pracy: Kołobrzeska 30/14, 80-394 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Nr oferty: StPr/24/8725
OBOWIĄZKI:
Aktywny udział w obsłudze działu handlowego. Realizowanie zamówień - fakturowanie i organizowanie wysyłek. Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem. Obsługa sklepu internetowego i aukcji Allegro. Udział w pozyskiwaniu nowych klientów oraz zamówień. Przygotowywanie ofert do przetargów. Współpraca z serwisem urządzeń. Dbanie o wizerunek firmy. Praca od poniedziałku do piątku w wymiarze 3/4 etatu, w godzinach 10-16.
Wymagania inne:
- wykształcenie min. średnie, min.1 rok doświadczenia w pracy biurowej, umiejętność obsługi programów Microsoft Office, gotowość do pracy, zaangażowanie. Mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego (konkretnie w piśmie).
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Gdańsk
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 do 4 300 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Pracodawca:
TOP-TRADE ZBIGNIEW ŁUDZIK
Adres:
Kołobrzeska 30/14, 80-394 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Dane kontaktowe:
e-mail: euroalkomat@wp.pl
tel: 602 150 220
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Wymagane dokumenty:
CV wraz z klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).